Sunday 31 March 2013

Inspiracje miesiąca - Agnieszka Bellaidea - Inspirations of the month


Witam, mam nadzieję, że Święta mijają Wam w cudownej i rodzinnej atmosferze  Za oknem zimowo, więc na przekór wszystkiemu u mnie dziś wiosennie i ...kolorowo:)

Przygotowałam na dziś dwa projekty i wygląda na to, iż mogę winić zimę i ...Aidę za to kolorowe szaleństwo.
Mój albumik powstał w ramach wypróbowywania nowych mgiełek. Wbrew pozorom jeszcze kilku tu  brakuje ze sporej kolekcji jaką 13 arts ma do zaoferowania.

Chciałam też pokazać Wam, iż warto zachowywać nawet "resztki" tekturek.
Poza kilkoma kolorami mgiełek pracowałam przy tym projekcie z gesso i pasta strukturalną.
Jeśli będziecie zainteresowane następnym razem mogę zrobić więcej fotek z całego procesu.
Tak naprawdę mam już kolejny, gotowy albumik w innej kolorystyce zrobiony na zaproszenie z Brunei, ale to zupełnie inna historia.







Przy okazji tego LO muszę wspomnieć, iz zaczęłam pracować nad nim zanim otrzymałam gesso Aidy i to widać, niestety. Rozlało mi się jak mleko pod maskę ale myślę, iż udało mi się zamaskować to kolejnymi warstwami koronek, farb i kordonków.






Dziękuje za odwiedziny i zapraszam na kolejne spotkanie :)


Materiały: 
Papiery Frosted Life i All is Love 
oraz mgiełki perłowe 13 arts


4 comments:

  1. Both projects, gorgeous!!!!! I love all the colors, makes my feel happy to look at it!

    ReplyDelete
  2. SUPER COOL projects Ag! love love love the boldness and vibrancy of theses!! xoxox

    ReplyDelete