Monday 28 October 2013

Girl

Witajcie Kochani!

Nadszedł ten dzień kiedy przedstawiam Wam moją ostatnią inspirację jako członka DT.
Żegnając się w pierwszej kolejności składam ogromne podziękowanie Aidzie, za to że dała mi szansę wzięcia udziału w tej cudownej przygodzie jaką było zostanie członkiem zespołu.
Za czas, wyrozumiałość i jej ogromne serce. Dziękuję też dziewczynom, bez których atmosfera nie byłaby taka cudowna. A także Wam drodzy obserwatorzy za każde miłe słowo )***

A teraz już moja praca.



Materiały , których użyłam:
>><<

Ewiczku i ja dziękuję za te kilka cudownych miesięcy, jesteś świetną babką i uwielbiam Twoje ciepłe, zawsze bardzo pomysłowe i niezwykle dopracowane w każdym detalu prace. Bardzo mi było miło współpracować z Tobą :)
Na koniec przypomnijmy sobie kilka prac Ewy:

 

 


 

Jeszcze raz dziękuję za wszystko i ściskam mocno:*

Ayeeda


1 comment: