Tuesday 3 December 2013

Do czego użyć medium żelowego? How can gel medium be used? * TUTORIAL *

Chciałam Wam dzisiaj pokazać do czego można użyć medium żelowego - Ayeeda Gel Medium.
Zapraszam na krótki kursik :)

I'd like to show you today for what we can use Ayeeda Gel Medium.
I invite you for a short tutorial :)

Potrzebujemy:
  • Ayeeda Gel Medium
  • papierową bazę do ozdabiania (u mnie tag)
  • ozdobną serwetkę
  • niezbędne narzędzia
  • preparaty i dodatki do ozdabiania.

Things we need:
  • Ayeeda Gel Medium
  • paper base for decorating
  • 3-layered napkin
  • necessary tools
  • favourite mists, paints and other embellishments.



1 krok:
Oddzielamy pierwszą warstwę serwetki.

1st step:
We separate the first layer of the napkin.


2 krok:
Całą powierzchnię bazy smarujemy cienko i dokładnie medium żelowym.

2nd step:
We cover the whole area with gel medium. It must be done thin and precisely.


Ja do tego celu używam plastikowej karty klubowej :)

I use for this my plastic club card :)


3 krok:
Na mokrą powierzchnię przyklejamy delikatnie serwetkę.

3rd step:
We carefully stick the napkin on the wet base.


4 krok:
Wygładzamy nierówności i całość pokrywamy jeszcze raz medium żelowym. Mnie najlepiej wychodzi to palcem - mniejsze ryzyko, że serwetka podrze się :)

4th step:
We smooth all the lumps and craks and cover the surface with gel medium once again. For me it's the best by using my finger - it's a lower risk that the napkin will tear easily.


5 krok:
Wyschniętą bazę ozdabiamy mediami wg własnego uznania :) Ja kolorystycznie dopasowałam perłowe mgiełki - oliwkową i czerwoną oraz farbkę wodną w kolorze coral.

5th step:
We decorate the dry base with mists, paints and so one :) I've used Ayeeda Pearl Mists - Olive Green and Scarlet and the Ayeeda Paint - matte coral.


Efekt końcowy prezentuje się tak:

And finally my tag looks like this:


Mam nadzieję, że kursiki pomoże Wam odkryć różne możliwośc medium żelowego :)

I hope, that this tutorial helps you to find out different possibilities how to use gel medium :)

17 comments:

  1. Niesamowity efekt końcowy! MEGA!

    ReplyDelete
  2. FANTASTYCZNY kurs! świetny efekt!!!

    ReplyDelete
  3. Super pomysł, na pewno skorzystam :)

    ReplyDelete
  4. rewelacyjny kurs!
    scrapowy decoupage - extra!

    ReplyDelete
  5. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :*

    ReplyDelete
  6. Great tutorial, thanks Matilde!
    Alison x

    ReplyDelete
  7. Do tej pory jakoś mało korzystałam z gel medium, więc każde nowe zastosowanie jest "na wagę złota" ;)))
    Tag jest piękny - nie sądziłam, że taki efekt można uzyskać przy użyciu serwetki!

    ReplyDelete
  8. Świetny kurs! i fantastyczny efekt końcowy!

    ReplyDelete
  9. I like your idea, the result is beautiful !

    ReplyDelete
  10. Ale super!!! Nie wpadłabym na takie użycie serwetki :P Do tej pory do celów scrapowych robiłam jedynie naprasowanke z folią spożywczą ;) A tak jest łatwiej!! Super! dzięki :)

    ReplyDelete