Thursday 8 December 2016

Layout "Lovely" By Lilibleu


Hello 13 Arts fans !!


I come back today to give you my first December layout. I wanted to work on a dark background and I chose this very lovely paper from His and Hers collection.


Je reviens aujourd'hui pour vous présenter mon premier projet de décembre. J'ai voulu travailler sur un fond sombre et j'ai choisi ce très joli papier de la collection His and Hers.





On the background, I created some kind of white cloud on my work area mixing some Pastel White ink with water.

Sur mon fond de page, j'ai réalisé comme un nuage blanc sur ma zone de travail en mélangeant de l'encre Pastel White avec de l'eau.


On the white cloud, I applied some Metallic! Bronze paint using the Mask Sunbeam to give texture!


Sur le nuage blanc, j'ai appliqué de la peinture Metallic! Bronze a l'aide du Mask Sunbeam pour donner de la texture !



After having sticked all my papers, flowers and decorations, I added Microspheres Gold with transparent glue on several places on my layout.

Après avoir collé tous mes papiers, fleurs et décos, j'ai rajouté à plusieurs endroits sur ma réa des Microspheres Gold avec de la colle transparente.






I finished my project by adding white and bronze splashes.

J'ai fini mon projet en rajoutant des éclaboussures blanche et bronze.



13 Arts products:






http://13arts.pl/pl/p/Mikrokulki-zlote/284



Have a nice day everybody !

Très belle journée à toutes et tous !


4 comments: